Palmgren Marketing er med få undtagelser et full-service marketingbureau og har en række faste samarbejdspartnere til de opgaver som ikke løses inhouse. 

Min tilgang til marketing er enkel, og jeg holder fast i, at man selv med et mindre budget til marketing, kan  komme rigtig langt både på trykonline og annoncering. Mit afsæt er derfor afsæt i hvad der virker og er behov for, og er baseret på snart 15 års erfaring med salg og marketing. Denne lige tilgang, har betydet at jeg gennem årene har hjulet over 40 virksomheder i gang på tryk og online, og har udarbejdet en masse spændende grafiske profiler. 

Malene Palmgren
Ejer og marketingrådgiver i Palmgren Marketing

Vejledende priser

Se pakkeløsninger til grafiske produktioner og rådgivning længere nede på siden

Grafiske opgaver

Alle grafiske opgaver løses enten på fastpris via tilbud eller på timepris. Mindre opgaver kan i gennemsnit løses på et par timer, mens større opgaver typisk tager en eller flere dage. Tiden og dermed også prisen afhænger derfor helt af designet, hvor mange rettegange vi har og størrelsen på opgaven.

Bestil det eller de elementer som du har brug for eller benyt dig af en pakkeløsning.  Står det, du leder efter ikke på listen, så fortvivl ikke! Jeg kan sikkert lave det.

    Mindre opgaver
  • Design af Visitkort 
  • Design af Løsblad, Flyers og handouts (typisk A4 format) 
  • Design af Brevpapir/brevhoved. Enten som trykfil eller som Wordskabelon til “selvprint”
  • Design af Kuverter/konvolutter
  • Design af rollup
  • Design af plakater
  • Design af skabelon i word eller Excel til brug for f.eks. tilbud, kundemøder eller ordremodtagelse
    Lidt større opgaver
  • Design af Annoncer
  • Design af Postkort 
  • Design af Logo (layoutforslag og levering i op til tre  filformater)
  • Design af Brochure eller hæfter
  • Design af salgsmappe, papmappe til tilbud mv.  
  • Design af messemateriale (specielt design). 
  • Design af flag, skilte og udendørs reklame. 
  • Power Point Præsentation, indhent tilbud da prisen afhænger af antal slides og effekter mv.
  • Indkøb af billeder fra databaser, fra 250,- pr. billede, alt efter størrelse

WordPress websites

Websites som er enkle at vedligeholde, billige i drift, langtidsholdbare og kan videreudvikles såfremt behovet skulle opstå. De vil naturligvis være brugervenlige, logisk opbygget i responsive design, hackersikret med Wordfence og helt uden låst kodning.  Selvfølgelig!

WordPress websites

  • Website i WordPress.  3 sider, f.eks. forside, produktside og kontakt side, fra 7.000,-
  • Website i WordPress, 4-10 sider, fra 10.000,-
  • Merpris for ekstrasider afhængigt af indhold, features antal mv.
  • Årlig fornyelse af hostingaftale med udbyder og domæneregistering, 750,- pr. år.
  • Løbende opdatering af site af WordPress, Theme og Plugins (så hackerangreb bedre kan forhindres):  pr. år 2.000,- (gælder ikke rettelser)
  • Fritkøb af domæne til overtagelse, 2.500,-

Jeg anbefaler altid at indhente et tilbud, da ingen websites og kunder er ens…
Se mere på wordpress løsninger og læs mine handelsbetingelser for websites her

Website og GDPR

Få opdateret dit wordpress website til de nye GDPR regler og få lavet:

  • Oprettet en ny underside som beskriver din datapolitik for din virksomhed
  • Beskrevet din cookiepolitik
  • Opdateret din footer med korrekte links
  • Har du ikke allerede en underside med handels- og betalingsbetingelser, bør du overveje at få dem opsat samtidig (dette er dog ikke lovpligtigt i forhold til GDPR)
  • Opdateret din topmenu 
  • Opsat en cookie popup med mulighed for at til- og fravælge cookies
  • Tilrettet din kontaktformular i henhold GDPR
  • Tilrettet boksen til nyhedsbrevtilmelding i henhold GDPR (hvis du har nyhedsbreve i fx Mailchimp)

Ca 3 timers websiteopdatering, dvs 2.100,- ex moms.

OBS! Vær opmærksom på at overstående alene omhandler dit website og ikke alle de øvrige poster som GDPR indbefatter samt at Palmgren Marketing IKKE rådgiver i GDPR. Prisen dækker derfor opsætningen og tilretningen af dit website, men selve teksterne til datapolitikken og handelsbetingelser for lige præcis din virksomhed, er så individuelle og vigtige, at du er nødt til selv at skrive og levere teksten til mig. Hvis du er i tvivl om indholdet i teksterne eller den nye GDPR lovgivning, vil jeg anbefale dig, at du rådfører dig med en advokat eller en GDPR specialist. 

 

Øvrige priser og services

 

Timepris

Priser pr. 1.8.2016

  • Timepris for alle typer produktionsopgaver, 750,- ex. moms (for ad hoc opgaver – fastkunder har mulighed for forhandling af timepris afhængigt at årligt timeforbrug)
  • Rådgivning på timepris,  1.400,- ex moms i timen, med mindre andet fremgår af fx en pakkeløsning.

Afregning for møder hvor der indgår rådgivning

Så snart kunden ønsker rådgivning om fx kundetyper, website anbefalinger eller grafiske layouts vil jeg afregne for rådgivningen på timebasis.  Dette gælder uanset om kunden vælger at benytte sig af et efterfølgende tilbud eller selv vil udføre opgaven. I visse tilfælde, kan prisen for rådgivningen indgå som en del af det efterfølgende samlede tilbud, men som hovedregl kan man som kunde regne med, at møder som overstiger 1 times varighed afregnes.

I kaffemøder indgår ikke rådgivning og er alene et ” lær hianden at kende”- møde på ca. 30 min varighed.

Opstartsmøder afregnes typisk, da der bruges væsentlig tid på rådgivning om kundetyper, design og online løsninger. Opstartsmøder varer gerne 1-3 timer.

Vær at bemærke

Alle priser er vejledende
Priserne bør kun betragtes som vejledende, da prisen jo nu engang afhænger af det pågældende jobs størrelse. Alle priser er også eksklusiv moms og evt. kørsel. Trykomkostninger, tekstskrivning og indkøb af billedemateriale indgår ikke i prisen.

Bemærk venligst
For alle opgaver er der fastsat et fast antal timer som opgaven skal kunne løses inden for. Trækker opgaven udover det pågældende antal timer på grund af f.eks. ekstraordinært mange redigeringstimer, mangelfuld tekst fra kunden eller andet, vil jeg gøre kunden opmærksom på når timetallet er overskredet, og der vil derefter på løbe ekstratimer til regningen.

I tvivl eller brug for et tilbud? 
Ring til mig ganske gratis på 3014 3001 eller kontakt mig

Pakkeløsninger i rådgivning

Marketingrådgivning baseret på Kundemagneternes fire kundetyper og 15 års salgs- og marketingarbejde.

Du kan få rådgivning på timebasis eller benytte dig af en pakkeløsning. Ønsker du ikke at få rådgivning udfra kundetyperne, kan du sagtens få dette.

Hjørnestenen i al vellykket markedsføring starter med viden

Overvejer du at blive kunde hos mig, anbefaler jeg altid at starte med en rådgivningspakke. Det er naturligvis helt op til dig om du vil investere i dette, men med rådgivningen, valg af kundetype og den efterfølgende slagplan, har du en solid hjørnesten i din kommende marketingindsats. Rådgivningen omfatter bl.a. billedevalg, ordvalg, farver, sociale medier og annoncering og er med til at klæde dig på til at lave bevidste til- og fravalg så du får maksimalt ud af dit marketingbudget.

  • Lille rådgivningspakke
  • Til den lille virksomhed eller iværksætteren
  • 3 timers rådgivning
  • Rådgivning i kundetyper
  • Udlevering af 3-5 sider med råd, udfyldt undervejs på mødet
  • Valg af kundetype til din virksomhed
  • Light gennemgang af website
  • Light gennemgang af tryksager og grafisk linje
  • Valg af sociale medier ud fra kundetypens præferencer
  • 4.000,-
  • Medium rådgivningspakke

    Kundernes favorit

  • Til fx den ejerledede virksomhed med op til ca 20 ansatte.
  • 7 timers rådgivning
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne udfra Rådgivningshjulet, diverse arbejdsark mv.
  • Udlevering af 5-10 sider med råd, udfyldt på mødet samt info om din kundetype
  • Valg af kundetype til din virksomhed
  • Gennemgang af website.

    Liste med optimeringsforslag.
    Opbygning, gode råd, ideer og udvikling.

  • Gennemgang af tryksager og grafisk linje
  • Valg af sociale medier samt intro brugen herfra ud fra kundetype
  • 10.000,-
  • Udvidet rådgivningspakke
  • Til den større virksomhed hvor vi har mulighed for mere og bredere datagrundlag til strategi-delen og hvor ledelsen ønsker en rapport på resultatet af strategi og marketingplanen.
  • Skræddersyet løsning
    Strategi og/eller workshop
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne udfra Rådgivningshjulet, diverse arbejdsark mv.

    Mulighed for analyser af fx konkurrenter, marked eller produkter inden mødet

  • Rapport leveres efter mødet, sammenfattet med alle råd og vejledninger. Udvidet info ark om udvalgt kundetype samt hvordan I bedst muligt tiltrækker den på tryk, online og sociale medier
  • Valg af kundetype til jeres virksomhed
  • Gennemgang af website

    Udvidet liste med optimeringsforslag.
    Opbygning, gode råd, ideer og udvikling.

  • Udvidet gennemgang af tryksager og grafisk linje, herunder tekster, opsætning, farver og fonte. Forslag til ændringer og nyproduktioner
  • Valg af sociale medier og strategi for hvordan I bedst muligt bruger dem. Herunder, eksempler på brug, opdateringer, salg og branding.
  • Marketingplan for 12 måneder.
    Herunder forslag til hvordan I bedst muligt planlægger jeres aktiviter.
  • Fra 20.000,-

Grafiske pakkeløsninger

Grafiske pakkeløsninger til dig som nemt og hurtigt vil i gang med salgs- og marketingsarbejdet i din virksomhed. Kombiner evt. med en rådgivningspakke eller udvid med flere elementer efter behov.

For begge pakker er følgende gældende: Vær opmærksom på, at priserne ikke inkluderer trykomkostninger, domænekøb, hosting, køb af diverse plugins, themes eller billeder.  Priserne inkluderer heller ikke tekstskrivning. Priserne er eksklusiv moms. 

  • Den Lille startpakke
  • Logodesign leveret i 3 filformater
  • Visitkortdesign til 2 personer (uden tryk)
  • Lille website med op til 5 undersider
  • 11.995,-
  • Den store startpakke (vælg frit fem elementer på listen)
  • Logodesign leveret i 3 filformater
  • Visitkortdesign til 2 personer (uden tryk)
  • Lille website med op til 5 undersider
  • Grafisk design af enten flyer, folder, plakat, papmappe eller postkort
  • Design af brevpapir i Wordskabelon eller til tryk
  • Design af power point skabelon
  • 19.995,-

Kontaktformular

© Copyright - Palmgren Marketing | Marketing for virksomheder uden egen marketingfunktion