FÅ HJÆLP TIL DIN ONLINE MARKEDSFØRING TIL EN FORNUFTIG PRIS

Har du kun brug for strategien, eller skal du også hjælp til udførsel af din online markedsføring?

For de fleste virksomheder, kniber det med tiden til at finde på de gode opslag og få dem lavet. Derfor har vi udarbejdet en pakke hvor du også kan få hjælp til at få alle opslagene udarbejdet.

Vælg frit mellem kun strategidag eller en pakke hvor produktionsdagen er inkluderet.

Strategidag – 1 dag

Strategidag  består af en dagsworkshop. Dagen er til dig, som selv vil udføre strategien  eller som første del af pakken med strategi og produktionsdag.

På dagen vil løber vi hele din forretning igennem og finder forbedringsmuligheder i alle dine salgs- og marketingled – lige fra website og fysisk butik til online salgsmuligheder og dine sociale medier. Vi sætter fokus på, hvordan du bruger dem bedst muligt til at skabe opmærksomhed, følgere og salg.

Vi har kun én dag og dagen er meget kompakt. Der er mange emner som vi skal nå omkring, så der er kun afsat tid af til korte pauser. 

Dagen bruges på:

Frem til frokost: Salgsstrategien Playing to Win
Efter frokost: Marketingstrategien Emotionelle kundetyper

Når dagen er omme, står du med en overordnet aktivitetsliste og en emnebank til et hav af spændende salgsaktiviteter. Har du booket os til en produktionsdag, afslutter vi dagen med at finde emner til interessante opslag som understøtter de vigtigste salgsmuligheder. 

Strategidag afholdes typisk med Malene bag roret og Naia som referent.

Strategi- og Produktionsdag – 2 dage

På strategidagen har vi aftalt hvilke emner som er mest relevante og som vi skal producere opslag på.

Produktionsdagen indeholder:

  • Aftale om aftalte emner
  • Finde eller tage billeder som passer til emnerne
  • Oprette Buffer account og tilknytte kundens konti til den
  • Skrive og opsætte så mange opslag som det er muligt på én dag.
  • Dagen afrundes med en overlevering af Buffer kontoen, hvorefter kunden selv overtager ansvaret for at besvare evt. kundespørgsmål osv.

Denne pakke består af:

  • En Strategiworkshop med Malene
  • En produktionsdag med 2 marketingdamer, typisk Malene og Naia

Indholdet på de to dage

  • Strategidag
  • Prisen gælder for en enkeltstående strategidag.
  • Til brug for egen efterfølgende produktion, eller som del af pakke
    Pris ex moms
  • 15.000
  • En strategidag 9-16 består af:
    Strategidagen er nødvendig for at kunne planlægge og udføre 1-4 efterfølgende produktionsdage. En strategi har ca. 1 års levetid og suppleres før hver genproduktionsdag med et kort møde evt. telefonisk.  

    Vi kommer rundt om bl.a.
    Historik
    Salgskanaler
    Øvrige marketingaktiviteter
    Marked
    Konkurrenter
    Produkter og services
    Kultur
    Ambitionsniveau
    Budget
    Kundetyper
    Sociale Medier

    Der bliver i løbet af hele dagen givet en masse råd til, hvordan vi forbedrer det I allerede har og gør. Ved produktionsdag aftales nærmere aftaler omkring hvad der skal produceres.

  • Strategi- og produktionsdag
  • Pakke med en strategidag og en produktionsdag
  • 2 konsulenter på strategidagen
    2 konsulenter på produktionsdagen  

    Pris ex moms

  • 25.000
  • En produktionsdag består af: en dag ca. 9-16, hvor vi kommer ud til jer.
  • På dagen producerer vi så meget indhold som muligt og vil, efter hvad der er aftalt på strategidagen, udarbejde fx
  • Opsætte Buffer konto og tilknytte jeres sociale medier
    Opdatering af sociale medier med fx nye tekster og billeder
    Tekstskrivning af opslag
    Opsætning af opslag
  • Efter behov (og hvad er er tid til) 
    Mindre opdatering og forbedringer af website
    Grafiske elementer
    Indkøbe billeder
    Mulighed for mini fotoshoot af produkter, services eller situationer
    Mini videoproduktion, fx mindre forklaringsvideoer

     

    Overlevering af Buffer konto sker sidst på dagen, hvorefter du overtager styringen, besvarer kundehenvendelser osv.

Vigtigt at vide om en strategidagen:

Strategidagen er én workshopdag, så jo bedre du som virksomhed er forberedt og til træffe beslutninger, jo mere er det muligt for os at levere og komme rundt om. Du skal forvente, at der i løbet af en strategidag vil komme en masse potentielle salgsmuligheder frem. Nogle vil være nemme for jer at udføre, andre vil kræve en større indsats. Men da der kun er en dag til rådighed, er det ikke sikkert, at vi vil kunne komme så langt ned i materien på de enkelte opgaver, at du ved præcis hvordan du skal løse dem, så påregn at der tilkommer arbejdsopgaver som du selv skal finde løsninger på. Husk derfor at tage så omfattende notater til dig selv undervejs på dagen, så du kan huske det hele bagefter.

Vi udleverer gerne bagefter Power pointen for dagen, referat (såfremt Naia har været med) samt efterlader de udfyldte plancher for dagens beslutninger. Yderligere rapportering eller handleplan er IKKE en del af indholdet og er noget kunden selv skal udvikle.

Hovedformålet med dagen er at skabe os til så omfattende overblik over alle potentielle salgsmuligheder som muligt. Derefter udvælge dem som egner sig bedst til en produktionsdag (hvis du har bestilt den) og udarbejde opslag og indhold som understøtter de emner og budskaber bedst muligt, og hvor vi kan producerer mest indhold på produktionsdagen. 

Vigtigt at vide om en produktionsdagen:

Produktionsdagen er én workshopdag, så jo bedre du som virksomhed er forberedt, jo mere er det muligt for os at levere og komme rundt om.

En produktionsdag med opslag til sociale medier forudsætter at kunden udleverer logindetaljer til deres firmakonti og tilknytte en Buffer account. Buffer er et autopubliceringssystem hvor alle opslagene lægges ind og automatisk går live på forudbestemte datoer og tidspunkter. Kontoen og opsat indhold overdrages når dagen er omme til egen korrektur.

Indholdet på dagen, emner og opgaver er dikteret af strategidagens beslutninger, men afhænger også af hvad der er til rådighed af billeder, info på website osv. Vi anbefaler altid kun at skrive om emner, hvor vi har billeder eller undersider om emnet på websitet. På produktionsdagen er det muligt bruge en time eller to på at tage billeder og lave minivideoer, men disse er tidsrøvere og vil dermed påvirke mængden af indhold som kan nå at blive produceret. Vi garanter derfor ikke en fast produktionsmængde, men når typisk +25 færdige opslag på dagen.

Gode emner til produktionsdag er typisk:

  • Beskrivelser af varer og ydelser med links
  • Vidste du at…. – opslag om ting kunder tit spørger om
  • reklame for kommende arrangementer, tilbud og andet tidsrelevanter emner
  • Sæson viden, hvad er vigtigt lige nu i dit fag?
  • Ideer, inspiration, faglighed (i det omfang det er muligt at skrive for os)
  • Mere personligt indhold, fx mød en medarbejder, runde dage, jule- og påskehilsner, kom bag om facaden, spørgsmål, konkurrencer og andet tilsvarende indhold. 

Hvad sker der efter strategi- og produktionsdagen?

Når vi går ud af døren efter produktionsdagen slipper vi opgaven, hvorefter at du automatisk er synlig de næste mange måneder, med organiske opslag på tværs alle de relevante konti du har. Din eneste opgave er, at besvare de kunder som måtte skrive til jer på jeres sociale medier, da vi ikke varetager administrationen. Det gør vi ikke, fordi størstedelen af de henvendelser som kommer, kun kan besvares af dem som alligevel arbejder i din forretning – fx om en vare er på lager, detaljer om produkter og ydelser osv.

Du skal også selv arbejde videre med din strategi, forfine den og løbe med de bolde som du har besluttet dig for at arbejde videre med. 

Hvad er der sket med marketingdamer?

Websitet for Marketingdamer er blevet nedlagt da vi har travlt i vores forretninger hver især. Websitet er derfor overført som underside her på palmgrenmarketing.dk. Vi udfører stadig opgaver under konceptnavnet marketingdamer, men vi garanterer ikke at vi alle tre deltager på dagene. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Malene på 3014 3001.