Savner I inspiration og masser af fagligt indhold til jeres marketingindsats?
Book et foredrag, et webinar eller en workshopdag for din virksomhed, business netværk eller brancheforening.
Hvad holder jeg foredrag og workshops om?
Bliv klædt på til at vælge de rette marketingkanaler og lær om brandingens værdi. Få styr på hvad der findes af online muligheder og hvad et godt grafisk layout kan gøre for dit salg, dit brand og din troværdighed. Ingen kunder har brug for det samme – det afhænger fuldstændigt af kundetypen, produktet og hvordan det skal sælges.
Palmgren Marketing tilbyder workshops, foredrag og 1 til 1 konsultationer til alle typer virksomheder, som har brug for at blive klogere på hvordan marketing kan styrke salget uden at det behøver at koste en formue.
Mine foredrag og workshops omhandler blandt andet:
Branding og Rebranding
Hvad er en branding og rebranding egentlig og hvordan foregår det? Det er mange aspekter og overvejelser før og under processen. Jeg kommer rundt om om alle opgaverne, giver et indblik i de overvejelser som ligger i opgaven og hvad et godt resultat indebærer. Bliv klogere på hvordan du kan styrke din egen forretning med klare signaler og budskaber.
Afholdes det som workshop, får alle deltagere en mappe med arbejdsark. Mappen indhold løbes igennem og der opstartes på en del af opgaverne. Målet for dagen er at skabe et overblik over opgaverne med udgangspunkt i at man selv arbejder videre med ideerne og opgaverne i månederne efter workshoppen.
Find nye kunder og styrk salget med emotionel kundesegmentering
Hvordan opnår man som virksomhed troværdighed og tiltrækker nye kunder? Få ideer til hvordan du får indblik i dine kunders præferencer og hvordan du bedre kan finde nye og fastholde de eksisterende. Der tages udgangspunkt i emotionel kundesegmentering og de fire kundetyper og hvordan det virker på marketingniveau.
Afholdes det som workshop, tages der udgangspunkt i Institut for Kundetypers fire kundetyper. Vi krydrer dagen med en række arbejdsark, så I får en masse gode ideer til hvordan I kan komme videre med markedsføringen derhjemme. Deltagerne skal forvente at arbejde videre med processen efterfølgende, gennem tilpasning af website, tryksager mv.
Gode råd til den grafiske profil og websitet
Jeg kommer rundt om de klassiske kedelige fejl og dyre bekendtskaber som mange virksomheder laver på tryk og online. Bliv klogere på tryksager og “alt det med logo”, find ud af hvad behøver du for at få salget i gang og få inspiration til nye. Vi runder også den online verden med de webmuligheder der findes – website, webshop og blog. Hvad er forskellen og hvornår bruger man hvad, og hvordan kan du bruge det til salg?
Marketingplanens opbygning og fordele
Hvordan laver man en god marketingplan – uanset om budgettet er 10.000 eller en million? Få indsigt i alle de muligheder der findes derude og lær at udvælge dem som passer til din virksomhed.
Afholdes det som workshop, gennemgår vi en udførlig marketingplan og du får lov til at lege med posterne og beregne dit eget budget. Hvad har du egentlig tid og råd til, hvornår skal opgaverne ligge i året og hvordan sørger du for at du når det hele. Vi arbejder i et stort excel ark og alle får arket med hjem til implementering derhjemme.
Brug for noget andet?
Det er naturligvis muligt at kombinere et eller flere af overstående punkter til jeres behov. Ring eller skriv til mig, og jeg kommer med et bud på en løsning.
Få mig ud og fortælle
Du kan også hyre mig til et arrangement i f.eks. din kommune eller din netværksgruppe, Kontakt mig for mere information omkring datoer og priser.
Liveoptagelser fra foredrag om de fire kundetyper
Her kan du se nogle korte klip (ca 10 min pr stk) fra et af de mange foredrag jeg har holdt om marketing, kundetyper og gode råd til iværksætteren. Optagelserne er optaget live og uden mikrofon, hvilket desværre betyder at lyden ikke er så høj. Så skru op, er der masser af guldkorn!