Marketingrådgivning der sikrer dig mod kundeflugt

Marketingrådgivning baseret på Kundemagneternes fire kundetyper og 15 års salgs- og marketingarbejde.

  • Lille rådgivningspakke
  • 3 timers rådgivning
  • Rådgivning i kundetyper
  • Udlevering af 5 sider med råd, udfyldt undervejs på mødet
  • Valg af kundetype til din virksomhed
  • Light gennemgang af website
  • Light gennemgang af tryksager og grafisk linje
  • Valg af sociale medier ud fra kundetypens præferencer
  • 3.000,-
  • Medium rådgivningspakke

    Kundernes favorit

  • 7 timers rådgivning
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne udfra Rådgivningshjulet, diverse arbejdsark mv.
  • Udlevering af 10 sider med råd, udfyldt på mødet samt info om din kundetype
  • Valg af kundetype til din virksomhed
  • Gennemgang af website

    Liste med optimeringsforslag
    Opbygning, gode råd, ideer og udvikling

  • Gennemgang af tryksager og grafisk linje
  • Valg af sociale medier samt intro brugen herfra ud fra kundetype
  • 10.000,-
  • Udvidet rådgivningspakke
  • Skræddersyet løsning
    Strategi og/eller workshop
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne udfra Rådgivningshjulet, diverse arbejdsark mv.

    Mulighed for analyser af fx konkurrenter, marked eller produkter inden mødet

  • Rapport leveres efter mødet, sammenfattet med alle råd og vejledninger. Udvidet info ark om udvalgt kundetype samt hvordan I bedst muligt tiltrækker den på tryk, online og sociale medier
  • Valg af kundetype til jeres virksomhed
  • Gennemgang af website

    Udvidet liste med optimeringsforslag.
    Opbygning, gode råd, ideer og udvikling.

  • Udvidet gennemgang af tryksager og grafisk linje, herunder tekster, opsætning, farver og fonte. Forslag til ændringer og nyproduktioner
  • Valg af sociale medier og strategi for hvordan I bedst muligt bruger dem. Herunder, eksempler på brug, opdateringer, salg og branding.
  • Marketingplan for 12 måneder
    Herunder forslag til hvordan I bedst muligt planlægger jeres aktiviter.
  • Fra 20.000,-

Marketingrådgivning til
iværksætteren

Uendelig muligheder

Mulighederne for marketingaktiviteter er uendelige, og som nystartet virksomhed kan det være utrolig svært at gennemskue hvad og hvor man skal bruge sine penge. For hvad er egentlig nødvendigt? Undgå dyre fejlinvesteringer, og kom godt fra start på tryk, online og sociale medier.

På et rådgivningsmøde, spoler jeg mig ind på din forretning gennem en lang række spørgsmål. Hvordan du forventer at afsætte dine produkter og services? Hvilke kunder søger du og hvor kommer de? Hvad er dine planer og målsætninger og ikke mindst budget? Med afsæt i samtalen og eksisterende elementer (hvis du har nogle), finder vi sammen ind til dine muligheder. Vi lægger en plan og prioriterer hvad der er vigtigst for at komme videre og hvad du på sigt kan udvide med.

Jeg har hjulpet over 40 virksomheder i gang og tilbyder en lang række grafiske løsninger, såvel som websites i alle størrelser og varianter. – Alle tilpasset mine kunders behov og pengepung.

Fra juni 2017 er jeg certificeret Kundemagnet, og min rådgivning vil derfor tage udgangspunkt i emotionel kundesegmentering og de fire kundetyper.

Marketingrådgivning til
den etablerede virksomhed

Undgå den stille død 

Den etablerede virksomhed har som oftest både logo, website og trykt materiale, men uden egen marketingfunktion i huset, kniber det ofte med at få det opdateret og fornyet. De interne ressourcer til marketing savnes i en travl hverdag, hvor der er fokus på salget og administrationen. Problemet er velkendt, og rigtig tit betyder dette, at trykt materiale har en årrække på bagen og websitet lider en stille død med gamle nyheder og manglende vedligeholdelse.

Det manglende vedligehold kan dog være en stor hæmsko for salget både til eksisterende kunder, men også til nysalg. Hvis den seneste nyhed online ønsker “God påske 2014”, er der stor sandsynlighed for at en ny kunde går igen – det samme indtryk kan gammelt materiale give.

Giv jeres marketingindsats en forårsrengøring
Få hjælp til at se jeres nuværende markertingindsats med nye øjne gennem emotionel kundesegmentering og tilpassede løsninger til  jeres behov. Lad os tage et kig på alle jeres eksisterende elementer og se på om vi kan “opgraderer” dem, eller om der er behov for nye og bedre tiltag til at understøtte jeres salg.

Jeg rådgiver jer til hvordan I kan stå stærkere på markedet på tryk, online og med en opdateret marketingplan der understøtter jeres salg og definerer jeres profil og værdier.

I vælger selv samarbejdets omfang; fra at I bliver klædt på til at kunne selv, til at jeg står for dele eller det hele af jeres marketingfunktion. Valget er helt op til jer – afhængigt af jeres interne ressourcer, muligheder og behov.