Hotjar
En fantastik måde til at forbedre dine kunders brugeroplevelse

Spændende UX værktøj giver dit site et forspring foran dine konkurrenter. Bliv klogere på dine kunders færden, så du kan forbedre deres oplevelse online

Vil du se flere videoer, kan de ses her på deres youtube kanal 

Her kan du se et eksempel på et heatmap af kundernes færden på et website. Jo mere det lyser op, jo mere aktivitet er der målt på ikonet, billedet eller teksten. Ved at installere Hotjar på dit website, kan du få samme værdifulde viden om hvor dine kunder trykker og hvad de ubevidst / bevidst finder mest interessant.

UX – en guldgrube af informationer til at skabe trofaste kunder og tiltrække nye

UX (user experience) – dvs. brugeroplevelsen online, er ikke bare et lille forbigående mode fænomen, da verden til stadighed bliver mere og mere digital. Den brutale sandhed er, at halter du bagefter med et gammelt site og dårlig brugeroplevelse, går dine kunder hen til konkurrenten. Det er derfor en nødvendighed at følge med. Men hvordan?

Fra trafik til bedre brugeroplevelse

Med Google Analytics får du en enorm mængde info om hvordan din trafik er og hvor den kommer fra, men for mange er Analytics en uoverskuelig affære og svært at drage konklusioner ud af, med mindre man har taget flere kurser i det. For tilbage står mange og spørger – “ja, nu kan jeg se hvor de kommer fra, men HVORFOR køber de ikke noget eller skriver?”

Mange virksomheder har smidt enorme beløb efter forgæves annoncering på Google og sociale medier, de har set at der er masser af trafik på deres site, men ingen køb eller henvendelser. Det er surt og dyrt og med mindre man har professionelle folk på som ved en masse om UX, og dermed evner at optimere dine annoncer.

Hotjar giver dig informationen

Vil du gerne vide hvor dine kunder klikker på dit website, hvad de finder relevant og hvad de scroller lige hen over? Med Hotjar (og flere andre lignende programmer derude) kan du forbedre din brugeroplevelse (UX) på nettet. Ved at lave heatmaps over dine brugers adfærd på dit website og “mini-spørgsmål”, får du en uvurderlig viden om dine kunders færden på dit site og det kan være en kæmpe øjenåbner.

Et værktøj til nemt og enkelt at give dig al den information du kun lige nu drømmer om, er udviklet og nemt at sætte op. Det hedder Hotjar og jeg spår det en lys fremtid!  Det giver dig indsigt til at forbedre og finpudse dit website, giver dig uvurderlig information om deres færden og præferencer, alt sammen noget du kan løfte din brugeroplevelse med.

Nysgerrig for mere information og hvad det kan gøre for dit site?
Lav en gratis profil og teste det af –  lige her  https://www.hotjar.com/